czwartek, 13 sierpnia 2015

Ghost Rider.

TYTUŁ ORYGINALNY: GHOST RIDER
REŻYSERIA: MARK STEVEN JOHNSON
SCENARIUSZ: MARK STEVEN JOHNSON
PRODUKCJA: AUSTRALIA
GATUNEK: FANTASY, AKCJA
CZAS TRWANIA: 1 GODZ. 54 MIN.
PREMIERA W POLSCE: 23 II 2007


Jest to pierwszy film oparty na komiksach Marvela jaki oglądałam, dlatego na temat porównywania go do innych nie jestem w stanie się wypowiedzieć, niemniej mogę powiedzieć, że jest na tyle dobry, że zachęcił mnie do obejrzenia kolejnych. Udany występ Nicholasa Cage'a, który tym razem wcielił się w motocyklistę, który podpisał pakt z diabłem przez co w nocy zamienia się w mrocznego łowcę demonów - Ghost Ridera. Nie obyło by się oczywiście bez pięknej dziewczyny bohatera, w którą wciela się Eva Mendes. Niestety swoją urodą niezdołała nadrobić irytującej osobowości swojej postaci. Od początku wiadomo, że czeka nas wartka i wciągająca akcja, ale mimo tego miałam wrażenie (może mylne), jakby spora część komiksu została pominięta. Tak czy siak nie można mu odmówić zainteresowania fabułą, niekonwencjonalnych rozwiązań i zaskakujących niespodzianek. Na pewno nie da się na nim nudzić. Zdecydowanie godny uwagi nie tylko fanów Marvela.  

Moja ocena: 7/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz